Gdzie można wykonać tatuaż?

Szukając odpowiedniej firmy do wykonania tatuażu, postanowiłem wybrać sprawdzonego profesjonalistę. Dlatego polecam studio tatuażu Pylson Tattoo Tatuaż Warszawa.

środa, 15 czerwca 2011

Profesjonalny Tatuaż w Warszawie

Tatuaż Warszawa
Już nie mogę doczekać się 20 maja. Od kilku lat nosiłam się z zamiarem zrobienia sobie tatuażu. A w zasadzie poprawienia tego, który już mam. We wczesnych latach liceum strzeliło mi coś do głowy i zrobiłam sobie niewielki wzorek na kostce lewej nogi. Niestety nie było to w żadnym profesjonalnym studiu i wzorek szybko się rozmazał. Od kilku lat noszę na nodze okropne brzydactwo, które nic nie przypomina. W końcu zdecydowałam się pójść do dobrego studia i zrobić porządek z moją nogą. Wiem, że istnieje jeszcze możliwość usunięcia tatuażu drogą laserową, ale mi zawsze tatuaże się podobały i znalazłam chłopaka, który zgodził się poprawić to, co już mam. Jego studio – Pylson Tattoo – mieści się na nowym świecie. Chłopak jest po warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i robi przepiękne tatuaże. Poza tym Pylson Tattoo jest dobrze cenione wśród warszawskich tatuażystów. Oczywiście musiałam zrobić wywiad, zanim zapisałam się na tatuaż. Poza tym Robert jest bardzo miłym człowiekiem, poglądami bardzo przypominającymi moje, więc łatwo było znaleźć wspólny temat. Co prawda nie robie jakiegoś szaleńczo wielkiego wzoru, wychodzę z założenia, że lepiej zrobić coś bardziej uniwersalnego niż coś, co się znudzi po kilku latach. W Pylson Tattoo na ścianach są genialne zdjęcia tatuaży wielkich na całe plecy. Ja chyba nigdy nie odważyłabym się zrobić czegoś takiego. Poza tym mój narzeczony na pewno by się na takie coś nie zgodził. O dziwo na mały kwiatowy wzorek zgodził się po długich męczarniach. Ale podziwiam duże i artystyczne tatuaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz